Forever alone..

Senaste
Smset du fick: Snälla söta rara Elin :) ♥ 
Samtalet du ringde: Oscar.. 
Saken du gjorde: Tvättade bort sminket 
Tidningen du läste: Kommer inte ihåg faktiskt.. 
Programmet du såg: Fyfan.. när jag ätnker efter har jag inte
glott tv på ett jävla tag! men ska alldeles strax sätta mig framför tv:n  
Tanken du hade: I'M SO FUCKING IN LOVE!

Senaste personen
du kysste: Kommer inte upp här..
som smsade dig: Nicke
som ringde dig: Linn
du slog: Linn
du kände hat för: De kommer inte heller upp här
du kände kärlek för: - 
du tänkte på: -
du verkligen saknade:-
Berätta
Något du ångrar: Att jag lämnade honom..
Något du saknar: MASSOR!
En tid du vill spola tillbaka till: möjligtvis tiden när jag
var mindre.. 
En tid du helst vill glömma: Sommras..  
Något som får dig glad: HAN ♥ 
du gör just nu? : lyssnar på musik :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0