Svar på frågestunden!

Tjena tjena tjena tjena, ohfan tjenaa! Sitter här forever alone
o grejer haha. Tänkte svara på frågestunden från igår. Inte alls
många frågor vad har hänt? ;o jaja några skrapades ihop iallafall!

                          Svar på frågestunden!

Palleh- 
Vilka är dina bästa kompisar?
Vilka/Vem gör din dag?
Favorit affär?
varför är karre så satans fet? <3

Svar-
1. Ja finns några stycken men om vi skulle ta 3 stycken jag är som närmast
    är det du,Patricia och möjligtvid Linn!
2. Hahaha Palleh de e du som gör min dag!
3. Roooooosa
4. Han gillar väl mat inte vet jag.. puss

Sara S-
vilka bloggar läser du `:)

Svar- Lite alla möjliga som jag känner för t.e.x
Patricia
Palleh

Dennis- 
Vart är du om 10 år? :)

Svar-
De vet jag inte riktigt..har inte bestämt än vad jag vill bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0