kåtbocken puffsson

tja,tänkte ba slänga en ett snabbt inlägg innan jag ska sätta mig
och kolla på tv en stund! just nu..sitter jag och käkar kalaspuffar
och myser med katten. Sen tidigare idag har jag vart runt lite med
några stycken. Slaggade hos Palleh igår till idag och vaknade av
ett jävla DUNNS! nej men seriöst Patricia. Men de e lungt
bara för att de e min lilla Patricia. ;*



KALASPUFFAR! :DDDDDDDDDD förresten ja ser helt kåt ut p åden där
bilden ;o

förresten Palleh haha ja har värsta videon på henne gudars aso den här
videon gör min dag helt enkelt..vi får se om den kmr upp i nästa inlägg !
puss hej (L)(L)

Kommentarer
Postat av: palleh :)

säg inte att det är videon när jag är kåt på natten? :oo <3

mne älskar dig ändå puffson! <3

2011-06-23 @ 18:56:50
URL: http://pallehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0