saknad och sorg..

Jag länktar..på onsdag åker jag Palleh och Sarah till gålö och
har trevligt! vi lär nog vara dör hela helgen vad jag vet ?
blir sjukt najs att få träffa Felicia och alla bästa där ute ;*
Saknar redan min Felicia! puss på rumpan. Men de ja saknar
mest just nu är Palleh och Linn som jag inte har träffat
på jag vet inte hur länge! inte alls okej.. Men imorn tror jag att vi
skulle till grönan ifall jag inte har helt fel nu.

Försöker att glömma allt som hänt och gå vidare.. *suck*
De här e verkligen inte alls kul. Men ja får väl tare lungt
och så får vi försöka komma igång och ha kvar de vi hade..
efterssom att vi stog varann så nära vill jag verkligen
inte förlora dig..men alla förändrats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0