veckans planer (;

Känns grymmt mkt bättre nu,men fortf inte helt okej lixxom..
Tänkte bara slänga in lite om veckans planer:

Idag-städning i skolan sen slutar jag och tänkte kolla ifall
Sarah hade lust att dra med ner till rudan.

Tisdag: Skolavslutning + grönan

Onsdag: Inga planer för förmiddagen men på eftermiddagen
ska jag Sarah och Palleh åka till gålö och hare trevligt..kommer
hem på ngn dag vet faktiskt inte vilken dag jag kommer hem
helt ärligt. HAHA sjukt men whatever.

Så ser det ut än så länge efterssom jag inte riktigt än vet när
jag kommer hem!



Älskar dig Sarah Leinonen tack för ditt stöd och tack för att du finns!
utan dig skulle jag inte heller funnits du kan räkna med mig varje gång
älskling :** ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0