Hemma igen

Hej på er,e hemma från gålö nu,haft en helgalen helg kan jag lova..ojojoj! I fredags så var vi ungefär framme vid 20.00 då vi tog oss in och fixade lite. Sen sprang vi och badade hihihi busigt efterssom det var iskallt men asså i stort sätt vare bara jag som hoppade i dom andra skit fega. Senare på kvällen satt vi bara inne och kollade på tv,hahaha as flummiga + det var as läskigt efterssom det var as mörkt och det lät utifrån typ vid 3 på natten jag menar oha fett läskigt på riktigt asså. Line hoppade upp på bordet och ramlade ner i soffan sen vi hoppade upp i taket. Och när vi skulle gå och lägga oss kom vi på att våra saker var utanför så vi var skulle gå ut,det tog minst 220 minuter innan vi kom ut sen när vi väl va ute skrek  vi som in i helvete för att jag såg en skugga utanför. Sen gick vi o la oss.

På lördagen så gick vi och handlade seriöst vi gick 55 km sammalagt grymmt asså. Sen käkade vi och efter det kom Patricia,whiho mötte upp henne på vägen sen kom vi fram och så shitt alla lackade söndeder. Men senare på kvällen vart allt bra igen. Och efter det så var vi inne och fixade oss sen drog vi ut och kollade runt lite. *blink* undrar vad vi kollade på HAHAHAHAHHAHAH aja sen drog vi och dushade och färgade Patriucias hår lite ljusare. Efter det så satt vi och Pratade ett bra tag och senare drog vi ut igen. As mörkt och vi trodde vi skulle dö men det var faktiskt ljusare då efterssom det höll på at5t bli morgon,sen gick vi o la oss.

Idag åkte vi hem och nu e jag hemma. Lägger ut bilder sen när jag laddat upp bilderna på datan. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0