:'

var kvar på samma plats men jag har kämpat och slitit jag vet att det blir bättre
men de känns inte hittils,ja fastnar i tankar och försöker ta mig loss när jag tänker
på dagen nånting hände mellan oss men nu vet ja var du står och ja behöver dig
inte vi bröt av våra band och dom gick av på mitten jag har kastat våra bilder jag
har saknat och glömt, att de var du o ja mot världen som kämpat till döds  du högg
mig i ryggen,va var de som hände? jag menar du o ja vi skulle jämt va bästa vänner
du har förändrats så mycket jag vet knappt vem du är,vart tog den personen vägen,
som alltid fanns där?jag tror du vet vem du är behöver inte säga namn men du
förlorade mig tillit när du släppte min hand o ja vet mycket väl att ja en dag kommer
le men när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner,när livet sviker är det bra att
vara två,men ena halvan av mig slutade förstå att när en vän försvinner finns de
t inte mycket kvar,men jag glömmer dig mer för varje dag..
men jag blev lämnad här,som tack för hjälpen vi gick skilda vägen gräppa tag i andras
händer,ja försökte göra allt men de va du som gjorde fel,löften om att bry sif som inte
längre finns mer var ärlig mot dig själv var det såhär de skulle bli? isåfall trodde jag fel,
om hela dig och ditt liv du var en ängel för mig så varför hände det här? ett misstag
somförändrade allt,hela min värld,såklart jag vill va vänner men du ser att de inte
går,för varje gång ja ser dig river du ut gamla sår du har inte dsagt förlåt så ja kan
inte ta emotde och allt skit som jag fick ta,du är fan inte värd de vill du ha mig vid din
sida får dubörja me en sak,ge tillbaka mitt liv för de va de som du stal,alla minnen
stannar kvar på alla stunder som vi skrattat,de va du o ja mot döden ville aldrig ha
nån annan,när livet sviker är det bra att vara två,men ena halvan av mig slutade
förstå att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar,men jag glömmer dig mer
för varjedag,nären vän försvinner finns det inte mycket kvar,och jag glömmer dig
mer för varje dag.



vacker!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0