Älskar er!

Saknar ert stöd så jävla mkt,men nu är ni så långt bort saknar allt kul vi haft
tillsammans allt de där bästa vi gjort! med er var man alltid glad. Men nu träffas vi
knappt längre! finns alltid här för er de ska ni veta. Älskar er ♥







Palleh och Patricia ni 2 är det absolut finaste man kan ha! dom 2 man alltid
skrattar med oavsett vad som hänt/händer. Utan er skulle man aldrig klara sig och
man skulle abslolut inte stå där man står idag. Ni ska bara veta att jag
älskar er och kommer alltid att göra det vad som än händer kommer ni
alltid att finnas här hos mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag saknar också er två otroligt mycket ni båda två är en del av mig! ni har alltid gjort mig glad och kommer alltid att göra ni två är mina bästavänner och kommer alltid att vara jag saknar er så sjukt mycket satt det bara svider !

2011-09-11 @ 15:20:48
URL: http://patrichias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0