Turn up the music!

Helöj, känns underbart att vakna upp och det luktat nybakat :D
kan det bli bättre? iallafall så har jag inte hunnit uppdaterat så mycket
i helgen, i fredags nattgibbade jag, gick upp vid 5 igår stressade som
satan för att hinna ut. Jag och Linn åkte och träffade Patrik. Kvällen
slutade som renafanskap. Slutade med att jag och Linn fick stå och
frysa balle av oss.. vi fick vänta i 3 timmar  och nu överdriver jag verkligen
inte.. kan ha varit mer än 3 timmar t.o.m + att det var stenkallt ute fyfan.
Kom hem tillslut iallafall, och nu sitter jag här helt ensam.



Jag vill ha värme!

Kommentarer
Postat av: maria

jättefin bild

Kram Maria

2012-04-22 @ 22:22:26
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0