100 frågor omgomgomgomgomg

SENASTE:
Dryck: Hmm vad var det, cola tror jag
Telefonsamtalet: Mamma :)
SMS: Fan va ensam jag känner mig men det var nog mamma det med
Sång du lyssnade på: Ed Sheeran- The A Team
Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: jag dejtar inte
Har någon varit otrogen mot dig: Japapa
Varit kär?: Absolut
Förlorat någon speciell person: Tyvär
Varit deprimerad: Händer ganska ofta..
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha jarå

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Rosa, Grön och hmm vitt
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Joförfan
Fått ditt hjärta krossat:  tyvär
Skrattat så att du har börjat gråta: yes haha
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja absolut
Insett vilka som är dina äkta vänner: Hmm ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: yes
Kysst en kompis: Öhm.. ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: En kissekatt :D
Vill du ändra ditt namn: Nja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag kommer inte riktigt ihåg
Vilken tid vaknade du idag: 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och väntade samtal fnvjenberjwafnawddkssasaa
Någonting som du längtar till: SOMMAR
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hmm vet inte riktigt
Vad lyssnar du på just nu: Enrique Iglesias - Hero
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: yes
Vad gör dig irriterad just nu: att det är typ vinter ute.. IGEN!
Vad är ditt namn: Elin
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Tvillilng
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: vvva?
Gymnasie: går iknte i gymnasiet
Högskola: öh?
hårfärg: Mörkbrunt
Långt eller kort: hmm 167 ganska lång
Längd: 1,67
Vad gillar du gällande dig själv: I don't knöööööööw
Piercings: Öh.. öronen? sen ska jag piersa läppen igen oxo
Tatueringar: ne
Höger eller vänster: vänster

DIN FÖRSTA:
Operation: ingenting
Piercing: öronen
Tatuering: hehe räknas dom där från tuggummina?
Bästa vän: Hmm.. William från dagis
Sporten du spelade: alltså räknas konståkning
Husdjur: Hamster
Vaccination du minns: ingen aning
Konsert: ingen aning
Förälskelse: HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Alkohol du drack: Vin tror jag..

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: hämta jucie
Lyssnar du på: vänta.. 3e gången jag fått.. Flipsyde- Happy Birhday
Väntar du på: Att reklamen ska ta slut
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: yes
Vill du gifta dig: yes
Karriär i åtanke: va?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: hmm.. läppar.. ögon.. kan inte bestämma mig
Kramar eller pussar: älskar att pussas
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: spontan? vad är det?
Snygg mage eller snygga armar: mage.. arman jag vet inte :o
Tatueringar eller piercingar: hmm.. vet inte båda är najs tungpiersing ÄLSKA men
tatueringar är oxo ÄLSKA
Känslig eller inte: Inte för kännslig, klart han ska ha kännslor men kom igen,
börja böla för en sten på jackan
Ragg eller förhållande:  hmm.. alltså jag vet inte förhållande tror jag
Bråkstake eller tveksam:  vet inte..

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Mhm
Tappat glasögon eller linser:  nä
Haft sex på första dejten: dejtar inte
Krossat någons hjärta: Mhm.. tyvär
Har du blivit arresterad: HAHA nej
Dissat någon: mm
Gillat din killkompis (mer än som vän): tyvär
TROR DU PÅ:
Dig själv: ja
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: absolut
Himlen: va?
Tomten:  JA såklart :D
Att kyssas på första dejten:  klart man kan eller va?
Änglar: ja, träffat än till ochmed ♥
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: I typ 2.an kom igen? det räknas inte
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan:  vänner, familj
Vad vet inte så många om dig?: fan vet jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0