myspys

Hallådär sunshine's! Jag kom precis hem från Korwen, jag Paulina och Linn sov där eftersom att dom två skulle klippa håret där. Vi kom rätt sent så vi sov kvar där istället för att åka hem, myspys. Tidigare igår åkte vi till Upplands väsby och träffade Basse och hans polare, dom satt och spelade och så pratade vi en massa shittan & shattan likssom. Men det var hur trevligt som helst, kvällen slutade faktiskt bra som jag ville igår, inte en massa kaos men ändå helt perfekt! jag tänkte käka lite nu men jag ska försöka uppdatera bäst tills senare
 
kyssss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

låter toppen
Maria
Kramizzz

2012-08-09 @ 17:51:23
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0