-

Vad har du gjort idag? : Ja hörrni, gick gick upp för 2 timmar sedan.. inte 
hunnit gjort så mycket
hur mår du idag? : Jo det är toppen med mig :)
Perfekt kille ? Han ska älska mig för den jag är, ABSOLUT aldrig ljuga för mig
vad det än gäller, han ska vara en gäntleman.. Grr, och sen finns det annat..
tjänar du pengar på din blogg? nje
Gillar du ngn just nu? : Nja.. ja vet inte riktigt
Skulle du kunna va tsm med en 98? : Nja..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns en jävla massa, t.e.x (Danish- Torka
dina tårar)
Beroende av: MIN MOBIL.. och mat
Vad tror folk om dig: Vet inte..olika på personer tror jag..
Stämmer det: ibland
Hur imponerar man på dig: Haha, gillar du mat? där har vi en punkt på frågan hur en
perfekt kille ska vara förresten, HAN SKA KUNNA DÖ FÖR MAT
Brukar du skratta för dig själv: ALLTID
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Puss <3
Var bor du: Stockholm
Trivs du där: Absolut
Äger du några Converse: Vita,gråa och blåa
Är du allergisk mot något: ne
Hur svarar du i mobilen: Tjenare mannen
Antal timmar sömn inatt: 5
Brukar du komma i tid: mhm.. ja hörrni.. de beror på
När mår du bra: När jag är lycklig
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: tröött
Vanligaste färg på dina kläder: vitt..
Vad saknar du: Honom ♥
Hade du en bra kväll igår: De var väl helt okej
Favorit dryck på morgonen: KAFFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0