HEEEEEEEEEEEEEJ

Tjena alla snyggingar ;)
Kom nyss hem från Älvsjö med Linn. Inget liv varning som vanligt,
Idag har jag hoppat runt och inte gjort ett skit känns det som. Åkt från ställe till
ställe utan anledning. Jätte roligt :)
Imorgon blir det trräffa, Linn och Palleh dra och träffa Noah. Knasigt.. knasigt..

Det känns fan som jag har blivit dålig på att uppdatera igen, ska försöka ändra på 
det så gott det går. Det har ju trotts allt varit helg. Fan va jag skyller bort mig jag
har faktiskt inte gjort ett skit på hela helgen, men ändå inte haft tid att uppdatera.

Skit samma, tänkte dra och sociala mig med Linn nu.

Ha det så bra sov så gott
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0