-

Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt: Yes 
Gråtit mig till sömns: Ja
Varit medvetslös: Nja.
Varit utomlands: Ja
Haft sex: Jo de oxo
Blivit kär: Ja
Fått mitt hjärta krossat: Ja
Förlorat en vän: Ja
Bråkat med mina föräldrar:  -
Rymt hemifrån: Ja
Tagit droger: Nej
Sovit i samma säng som motsatta könet: Ja
Lärt känna någon ny: Jadå!
Gjort något jag aldrig gjort förut: Japp
Läst ut en hel bok: Har väl hänt
Solat solarium: Ja
Jobbat: Det beror på hur man ser det..
Gjort något riktigt galet: HAHAHA
Piercat mig: Yes
Tatuerat mig: nä :( men jag vill
Badat naken: jo till och med det.
Sovit en hel dag:Yes
Fått en könssjukdom: nä
Varit gravid: nö
Varit sjuk: Ja
Varit på begravning: ah
Varit på ett bröllop: nä
Varit ensam hemma: yes
Haft sex nykter: -
Haft sex full: -
Funderat på självmord: nej
Kännt så mycket hat för någon: SKOJA INTE
Varit med på tv: ne :o

kärlek under 2011..
Har du pussat någon? - Yes
Har du varit tillsammans med någon? –  Ja
Har du varit kär i någon? – Ja
Har du haft sex med någon? –

 

dina vänner under 2011..
har en vän dött? – nä :)
Har en vän sökt tröst hos dig? – yes
Har du sökt tröst hos en vän? – ja alltid
Har du sovit över hos en vän? – ja
Har du varit kär i en vän? – nej
Har du fått mer än 5 nya vänner under året? – Ohja
 

du under 2011..
Har du gråtit? – För mycket
Har du skrattat –yes
Har du kissat på dig? – nej haha
Har du sovit i tält? – Ja
Har du sovit under bar himmel? – yes
Har du varit på grönalund? – Om jag har..
Har du varit på lisseberg? – nöu
Har du varit utomlans? – MEN JA FÖR 5e gången
Har du varit i en annan stad? – yes
Har du bott hemma? – ja - 


när har du som mest..
gråtit under 2011? –Jadu inte ås längesen
skrattat under 2011? –HELA TIDEN LIVET ÄR HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du haft sex med en kompis elr någon du vart tillsammans med ?

2012-01-17 @ 14:31:32
Postat av: Anonym

knull kompis :)))

2012-01-17 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0