facebook grej!

Status grej på facebook!

Carro Söderberg- Söt chey som jag inte riktigt vet vem det är

Max Aj- Hahah skön snubbe snygg oxo
 
Jennifer Nordstedht- Snäll chey med otroligt fint hår :o

Julia Larsson- Fin tjej jag träffade.. för 2 år sen tror jag ;s

Zeid- Rolig snubbe i skolan

Louise Lassi- Fin tjej jag brukade pratade med mycket förr.. de va längesen fan ;o

Sandra Salomon- Sjuk chey med skönaste humorn :)

Liban Shirwa- Snygg kille

Ludde Westman- As skön snubbe jag lärde känna genom en polare :D

Carolin Nordström- Trevlig chey jag mötte på en fest!

Palleh Gysell- Mitt liv,min dag, älskar dig syster! ♥

Lollo Andersson- Skit snäll brud :)

Nellie Ceder- Söt chey jag typ träffat någon gång!

Sanna Azad- Saknad chey jag inte träffat på.. åååååår

Johanna Svensson- DEN MEST SAKNADE PERSONEN PÅ JORDEN

Romina Berisay- Fin chey i skolan :)

Gabriella Chilenita- Söt chey :)

Tim Ceder- HAHA du går inte att beskriva med ord.. DEN ABSOLUT MEST
RANDOM PESRONEN PÅ LÄNGE,haha bästa humorn :')

Isabelle Granh- Brud ja träffade på sports camp :)

Simon Weiner- Snygg snubbe med humor :3

Kung Ameurr- Cooling

Niclas Salomon- Fin kille som är helt amazing :))

Christian Kaumi- Snubbe jag pratade massor med förr

Lollo Sayek- Haha vet faktiskt inte vem hon är :$

Felix Lindeborg- Saknar dig sjukt mkt bror'

Hanna Mulder- Fin chey :)

Kevin Chong- Snubbe som jag tränade med förrut

Marcelo Wiszniewski- Gangsta.. nej men han vet ja inte heller vem de e :$

Peter Carlstöm- Snubbe jag lärde känna genom.. öööh.. o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0