Helgen

Tjenare mannen! kom precis hem från Palleh, vi har tagit lite lungt och
snackat en jävla massa skit! Tänkte kolla på tv ett litet tag sen gå och lägga
mig, känner mig trött och as matt. Har gjort det hela dagen.. skulle behöva
sova lite tror jag. 
Det har iallafall varit en helt okej helg faktiskt. I fredags sov jag hos Palleh
med Linn en awesome kväll som vanligt.
Igår drog jag och Linn och träffade Sandra och typ gick runt och glodde. Sen åkte
jag och Linn till Jeppe och chilla och sen blev det slagg där.
Idag har jag vart hemma halva dagen och bara tagit det lungt, sen drog jag ut och
träffade Palleh och hamnade här i soffan!



Ett tag sedan!


Kommentarer
Postat av: Maria

fin bild

Kram Maria

2012-01-29 @ 22:02:36
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0