OOOOOH

Nu äre såhär att jag ska käka lite appelsin vettni.. Skit sugen,har vart
de hela dan o.O Haha världen kommer gå under snart ja lovar.. Ja o Palleh
har listat ut en jävla massa..

1. Ja o Palleh är aldrig hungriga

2. Min familj satt samlade i soffan idag + vid matbordet ..det har inte hänt på 
    flera år.

3. Jag och Palleh gick från lida till henne igår?

3 saker som gör att världen kommer gå under.. alltså sånt här händer aldrig ;o

+ att vi har listat ut att vi sitter o spelar för mkt till slut kommmer vi kanske sluta
   röra på oss och hamna i fettma..



NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖU

Kommentarer
Postat av: palleh

Jag vet det är helt sjukt ;(((

2012-01-08 @ 15:55:54
URL: http://pallehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0