TOPPENDAG! -.-

Tja, sitter och snackar i luren med Sam, de va sjukt längesen faktiskt.
Känns helt stelt i vårat samtal. Blääääää, men men sånt är livet ibland.
Försöker hitta någon social på fb oxo, men nej nej alla verkar ha
vaknat på fel sida, jadu min morron var helt enkelt inte heller den bästa.
Gick upp och trodde att jag skulle ramla ihop. Hatar att vara sjuk, men som
sagt började jag känna mig bättre mot eftermiddagen, åkte till Farsta och
handlade lite små saker, och nu är jag trött och känner mig helt
'svag' igen. Trött som fan även fast jag gick upp vid halv 2 idag.
Sen har jag drogat nässpray idag också!



1 OCH ett halvt år sedan! Jag i mitten dåra, Filippa till höger och Klaudia
till vänster. Förresten så har Filippa åkt till Thailand igår också, jävla
skitunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0