D E La Go, Hey Så Jävla Go!

Gaaaaaaaa va jag är sugen på att dra ut och åka båt! Har suttit och fantiserat hela morgonen. Fyfan va skönt det skulle vara att åka sån där luftbanan fastspänd i en lina efter, ååh har inte hunnit gjort nått knas den här sommaren, jag menar jag har knappt badat, varit på landet? vad händer igentligen, jag har aldrig tid längre. Träffat kusinerna? det var minst 2 år sedan jag träffade dom från mammas sida, men iförförsig åker vi till Gottland om 2 veckor med dom, så det är inte det största problemet, sen träffar jag dom från dadie's sida lite oftare också! tänkte faktiskt kolla med Ammi vad hon har för planer ikväll. Skulle vara roligt att träffa henne efter all vårat tjafs ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0