FRÅGOR OCH SVAR

Bästa veckodagen: Fredagar, WOOW

Humör: SUPERGLAD

Favoritgodis: surajävlar

Är det nåt du absolut inte äter: firre

Kläder just nu: Mjukisar och ett linne

Musik just nu: Peter08 – DJ hahahaah

Favoritsaft: ojoj,saft vad säger ni? ;)

Dagens längtan: LÖRDAG!

Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du nåt instrument: nope

Dagens frisyr: utsläpt

Kommer du ihåg din första kärlek: jarå

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: HAHA

Ser du på kärleken som ett misstag: Ne

Bio eller promenad: bio

Dagens borde: finns massor jag skulle behöva göra, gå och lägga mig så jag orkar upp 9

Dagens  fundering: hur känner han?

Snarkar du? nepp

Rädd för insekter? ne, eller bin

Det här är jag bra på: allt hallå? ;)

Vad vill du jobba som? ingenting, pengarna ska bara rulla in

Chips eller godis? godis

Skriver du dagbok? ne, ja bloggar?

Har du tatuerat eller piercat dig? Yeah.

Hur många syskon har du? Ett

Är du rädd för blod? säg vaaaaaa? nej

Anser du att du är stark? ja?

Röker du? jope

Snusar du? nej ussh

Använder du knark? ne

Kaffe eller te? kaffe

London eller Paris: paris (L)(L)

Favoritfärg: rosa

Född: Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0