SUPERSEG

Haaallåådär! :)
Ligger i soffan och kollar på tv, jätte skönt verkligen! jag har haft en seg dag, fryst en massa, haft huvudverk och ont i halsen :( så dagen blev inte som planerad alls. Eftersom att Palleh kommer hem idag och ska åka och gibba ikväll så kan inte vi ses och jag kommer inte klara av att gibba när jag mår såhär. Korwen skulle komma hit också, men det kanske jag faktiskt orkar om vi ändå bara ska sitta inne och ta det lungt. :D det skulle faktiskt vara ganska roligt oxo eftersom att vi inte sets på år och dagar känns det som, superbra
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Krya på dig
Maria

2012-07-29 @ 08:38:40
URL: http://www.iaholund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0