uppe med tuppen!

Känner att min uppdatering suger riktigt mycket snopp, tyvärr men så kan det gå och jag kan desutom inte göra något åt saken, allt stressar till sig och så blir det ibland? ska försöka ändra på det så gott det går. Jag är iallafall uppe med tuppen idag! gick upp runt 7 tiden för att jag skulle träffa henrik.. hur sjukt det än låter så var jag då uppe vid 7, men det sket sig iallafall. Ska iallafall smyga mig till sängen en liten stund. Senare under dagen åker jag och palleh oh träffar patricia, gubbjäveln ser man ju aldrig längre så man ska behöva åka dit och släpa ut na' 

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, Tack för ditt fina sms igår hahahaha
Jag vet nästan att det är du.
Ha en fin Onsdag Maria

2012-07-11 @ 11:10:28
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0