-

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur lång är du? -  1,67  ;)
Har du några piercingar/tatueringar? Inte längre.  Hade piersing i underläppen innan
Vilken skola går du på? - Söderbymalmsskolan
Vad vill du bli när du blir äldre? -Vet faktiskt inte

Är du singel? -  yes
Har du syskon? - 1 storebror
Vart bor du? -  Stockholm /Haninge
Är du nöjd med dig själv? - Nöjd och nöjd, visst finns det mycket man vill ändra, men jag

trivs med mig själv

Vad tror du andra får för intryck av dig? -  Inte fan vet jag, hoppas på det bästa :D
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Fisk, och alldeles för mkt fett.. mår fan illa av det..
Din naturliga hårfärg? - Mörkblond

- SENASTE -
Som ringde dig? -  Linn
Som smsa dig? -  Patrik
Som du smsa? -  Mammi
Som du kramade? - hmm.. Kalle tror jag
Som du kysste? - ******
Som du slog? -  Det beror på.. skojslår Palleh varje dag :$
Som slog dig? - har faktiskt ingen aning helt ärligt
Som du dela dricka med? - Min otroigt trevliga bror

- KÄRLEK -
Har du pojkvän? - Nää
Hur många gånger har du varit kär? -  Absolut riktigt kär 2 gånger
Har du blivit dumpad? - ja
Har du dumpat någon? - ja
Är du romantisk? - Självklart
Kärlek vs sex? -  kärlek
Ditt längsta förhållande? - 6 månader
Vad faller du för hos killar? - Personligheten, visst får snyggheten en plusspoäng ;)
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? -  Älskar dig
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - alltid
Parfym? - alltid
Kjolar? - nä?
Klänningar? - Händer ja.. ibland nästan aldrig
Hoodtröjor? -  hmm iblans
Hårmousse? -nja
Hårspray? - nje
Klackskor? - Nån gång ibland
Body spray? - ibland
Rouge? - ja
Foundation? - ja
Ringar? - nja händer väl ibland
Mössa? - HAHA jo i vissa lägen
Hårband? - ne
Nagellack? - josh

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du druckit så mycket att du spytt? - HAHAHAHA.. no comments
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - snälla alla har vi väl

varit unga?
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - nä
Har du strulat med en främling? - hihi jo
Ljuger du ofta för dina vänner? - Absolut inte.
Har du tagit en väns pojkvän? - nej.
Har du hotat någon? - tyvär så har jag det
Har du mobbat någon? skulle aldrig sjunka så lågt.
- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Paulina Gysell och Linn Sjöblom
Saknar du? - ***
Vill du träffa just nu? - Palleh
Stör du dig på? - Jag stör mig på personer som inte respejterar andras val/utseenden,

patetiskt
Skrev till dig senast på facebookchatten? -Blixter
Vem puffade dig senaste på facebook? - någon Peter

Vem skrev du senaste med på msn?- HAHAH.. år och dagar sen

Vem kommer du träffa imorgon? - Palleh och Linn
Vem har du inte träffat på länge? - Nathalie
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Palleh eller Linn
Är snyggast i klassen?-Haha vet inte, vill inte sitta här och haha alltså. Nej fyfan..

de finns både för och nackdelar.

Skulle du vilja se ut som? - mig själv

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - jo
Är du glad just nu? - Ja :)
Har du en hund? -nej
e
Har du en katt? - yesyes

Har du varit utomlands nångång? -Självklart
Är du blyg? - nja alltså nej verkligen inte
Ska du ta körkort? - yes så fort jag blir 18
Ska du tatuera dig/pierca dig? - ja :)
Har du en egen dator? -  Ja
Är dina föräldrar skilda? - Ne
Mår du bra just nu? -  Ja lite trött bara :)

 



Kommentarer
Postat av: maria

vilken rolig lista. Tur att du krama Kalle.

Om det är min Kalle så är det bästa kilen...



Hade inte du hund?

Kram

2012-03-29 @ 15:25:54
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0