Belive me, i don't want to go

Du vet mycket väl vad du gjort gjort gjort mot mig, den där blicken
du ger mig är gammal nu lalalalala..
jag kastar ut det sista av diig som finns kvar i mitt liv, jag kunde dö
för dig nu är du död för mig lalalalala.

Tjena kexet står du här och smular? ;)
Det har varit en ganska okej dag idag. Eller jag vet faktiskt inte, håller ju på med
någon låt i skolan. Lärt mig det mesta på kebord. STOLT
Sen är det ju det att vi ska sjunga till också? De som känner mig vet dock
att jag inte sjunger sådär super.. Mysigt hela skolan ska få ha på fredag :s
Efter skolan åkte jag iallafall och träffade Palleh och Linn. Vi hade skit tråkigt kan
jag bara meddela. Inte som vanligt faktiskt. Vi brukar kunna ha kul vad vi än gör.
Men nu vart jag på piss humör och hade inte alls kul. Men livet är tufft ibland :)


Kommentarer
Postat av: maria

Hoppas din dag blir fin / Maria

2012-03-08 @ 14:33:10
URL: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0