Facebook status uknow..

Tänkte dela upp det här i 2 delar eftersom att det annars kommer bli ganska mycket,
och med tanke på att alla inte gillar samtidigt. Ni förstår vad jag menar sure? annars
är det bara att fråga men iallafall. För er som förstog-

Sophie Olofsson- Obeskrivligt söt och jätte trevlig tjej! :D
Christopher Öbom- vad kan man säga, retsam men ändå underbart snäll det går inte
att beskriva likssom :)
Victor Eirland- Ja ingen jag brukar snacka med men han verkar trevligt!
Patrick Waax- Helt okej :)
Daniel Gonzales- Trevlig!
Peter Carlström- Snackar aldrig med längre :o även fast jag gjorde det halv mycket
innan.
Omar Ragragui- Charmig (eller hur stavas de?) :)
Christoffer Falkbäck- Snäll
Jamie Stälstierna- Otroligt snäll :)
Felix Widen- gullig/söt
Benjamin Hedren- en kille i skolan, jätte snäll
Thilda Ahlström- en jätte snäll tjej i skolan? :)
Veronica Fougner- OBESKRIVLGT SAKNAD TJEJ, ni anar inte hur mycket jag länktar
tills hon flyttar hem till stockholm!
Hampus Wadman- snygg ;)
Patrik Linblom- jätte snäll liten fjant :D
Sanna Azad- söt liten tjej :)
Markus Grundström- Jätte charmig kille som jag inte träffat på jätte länge hehe
Sandra Salomon- sjuk tjej men ändå sjukt snäll :D
Alexander Lellep- jätte snäll kille i skolan?

Kommentarer
Postat av: soffan

Tack sötnos detsamma! <3 :)

2012-05-23 @ 20:21:41
URL: http://sophieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0