Jag älskar er :D

Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt
bort hur man flyger.


Om ni inte pallar läsa allt det här kan ni bara bläddra förbi för jag skiter i det just nu för det
här inlägget är ängnat till just 2 personer.
Alla våra minnen är allt jag behöver för att må bra, man kan inte vara med er utan att ha kul
för ni lyfter alltid upp mig från 'sadface' till ett leende på läpparna. Ibland är vi helt galna
och bara släpper loss och ibland tar vi bara det lungt. Det spelar ingen roll för vi har ändå
alltid så jävla kul. Ni är som bästa vännerna man kan ha. Vissa förstår inte våran vänskap
riktigt, vissa tror att det inte går att ha en sån bra vänskap men helt ärligt utan er vore
jag inte den personen jag är idag. Jag skulle aldrig gå omkring och vara glad. Det är ni som
alltid hjälper mig igenom allt. Ni är världens bästa stöd, ni hjälper mig genom killar,familj,
tötthet,pigghet vad som helst bara genom att be om det. Och ni ska veta att jag alltid ställer
upp för er när det behövs! hoppas ni redan visste det. Ni är som solen i mitt liv.
Alla våra minnen är dom värsta, de e det folk inte kan förstå.. det roliga med våra minnen
alltså, det är bara för att dom inte upplever hur underbart vi alltid har det tillsammans. Hur
kul det är att vara mer er. Som den gången i somras när vi var i Tungelsta och bänkarna gick
sönder, nyår, förra vintern i centrum när Patricia satt på Paulinas rygg minns ni det? HAHA,
maten vi alltid åt, låtarna vi alltid sjöng. LIVET VI FORTFARANDE LEVER! FYFAN va glad jag
är att jag har er, kan sitta och garva åt er så att jag får glädjetårar för ni är dom bästa som finns
och jag vill aldrig förlora er! JAG ÄLSKAR ER PAULINA GYSELL OCH LINN SJÖBLOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0