Med vänliga hälsningar / Elin

Hey i just meet you, and this is crazy but here's my number so call me maybe!
goddag, kom precis hem från grönalund, var där med Linn, Palleh, Ronja, Kalle,
Micke, Spencaaaaa, och Linus :)
Men det var grymt dåligt väder så jag och Paulina åkte runt 9 istället. Nu sitter
jag här hemma med min otroligt stiliga bror och kissemissen, försöker få tag
på Karwan och se vad han ska hitta på ikväll men han sitter väl hemma och
runkar och käkar frukt så han har väl inte tid. So fine'

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktig 4ever alone o måste runka hahaha :D ring mig om du vill kom hem nyss o hela vrälden snurrar +emma vill inte snacka med mig :(

2012-05-05 @ 23:18:45
Postat av: Anonym

och vem fan e du?

2012-05-06 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0