X på vissa killar (onödig kommentar)

Tänkte bara svara på en riktigt onödig kommentar lite snabbt
Svar: till och börja med vem fan bad dig läsa den här bloggen? och sen att du inte
ens skriver vad du heter är ju ganska omoget är du 10 år eller? och dålig svenska,
de där e fan ren svenska ja har bott här i 14 år tror du jag är helt dum i huvudet
eller, antingen vill du bara verka tuff och skriver dedär eller så har du störningar
i hjärnan, för det andra är det kanske du som är efterbliven som inte förstår ren
svenska. Jag vet inte vad det är eftersom att jag inte vet vem du är eftersom att
du INTE SKRIVER DITT NAMN. Men jag tar inte åt mig eftersom att jag vet att det
du skriver är fel. gå och grina hos din mamma nu

Kommentarer
Postat av: maria

hahahahah



Kram Maria

2012-05-15 @ 19:43:10
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0